Smal mans kropp tjock mans kuk

adadad



Herr Mehmet här.

Jag har precis haft midgårdsormen på min axel.

I dagsläget så är alla våra poster på kontoret helt tomma. Inte en enda tisdag har jag fått in några samtal angående Midgårdsormens briljerande ståtlighet. Hur kan det vara på det här viset?

Nu är det dags för en förändring. Midgårdsormen är enormt besviken och har bett mig att ta hand om hans blogg tills någon ringer in nästa gång när det är dags.

Detta är dock inte en varning, det är en möjligehet. Tänk på det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite tråkigt att den här bloggen uppdateras typ en gång i månaden om ens det ... ni har ju massa tid !

2010-01-09 @ 16:47:10
Postat av: Nakisa

Snygg bild boys! Vem var det som fota egentligen? ;)

2010-02-18 @ 11:11:32
URL: http://nakisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

SEE THE SPARKLZ IN HIS EYZ <33333333

2010-07-03 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0